Mitel - Ascom - Aastra  7/24 Destek  Telefon : 0 (212) 346 35 75 Faks : 0 (212) 346 35 70 E-Posta : destek@protim.com.tr

IVR/Sesli yanıt sistemleri

SESLİ İNTERAKTİF MESAJ SİSTEMİ(SiMS)

SiMS, kurumunuzun dış dünyaya açılan penceresi gibidir. Kurumunuza gelen bütün çağrıları önce SiMS karşılar. SiMS tümleşik mesajlaşma sistemi, her kullanıcıya bir ya da daha fazla posta kutusu açabilmenizi sağlar. Kullanıcılar nerede olurlarsa olsunlar, mesajlarını dinler, kaydeder, değiştirir veya başka kulanıcılara yönlendirebilirler. Sistemin kullanımı son derece kolaydır ve telefonunuzun tuşlarını kullanarak mesajlarını yönetebilirsiniz.

  

SiMS, mevcut telefon santralınızla entegre ya da tek başına çalışabilecek şekilde dizayn edilmiştir ve santralınızın markası ne olursa olsun entegre edilebilir.

 Sistem özelliklerinden bazıları: 

  • Aboneye doğrudan ulaşım
  • İsimle arama
  • Otomatik Operaör fonksiyonu
  • Kurum veya departmanlar için özel karşılama anons kaydı
  • Birden fazla santrala bağlanabilme
  • Tatil günleri için anonların önceden kaydı
  • Ses işlem uygulamaları (soru-cevap)
  • Türkçe desteği ve birden fazla dil kullanımı
  • Posta kutusu ölçeklendirme, sınırlandırma
  • Harici bir numarayı otomatik arama ve mesajı ulaştırma
  • Telefon ve mesaj trafik raporlaması
  • Uzaktan bakım ve işletim

IVR 
 ETKİLEŞİMLİ SESLİ BİLGİ SİSTEMİ

PROTiM IVR (Interactive Voice Response), firma ve kurumların, arayan kişilere etkileşimli olarak telefondan bilgi ve hizmet vermek amacıyla kullandıkları bir sistemdir.

PROTiM IVR, Sayı, Tarih, Saat gibi bilgileri, lokal veya uzaktaki bir veri tabanından alarak arayan kişilere sesli olarak iletir ve arayan kişilerin yapmak istedikleri işlemlere ilişkin bilgileri veri tabanına kayıt eder.

 

  • PROTiM IVR, önceden belirlenmiş akışlar doğrultusunda kayıt edilmiş sesli bilgileri de arayan kişilere iletir.
  • PROTiM IVR menüleri DTMF tonları ile yönlendirilebileceği gibi, ses tanıma (ASR) entegrasyonu ile her bir menüde önceden tanımlanmış sözcük ve sözcüklerin söylenmesi ile de yönlendirilmektedir.
  • Ses sentezleme (TTS) entegrasyonu ile hesap bilgileri, kredi kartı bilgileri gibi nümerik bilgiler haricinde veritabanından sorgulanan isim, adres, mesaj gibi bilgiler de sese çevrilebilir.
  • PROTiM IVR,
    • Analog hatlara
    • Sayısal telefon santralı hatlarına
    • ISDN PRI, BRI hatlara (PBX sonrası veya direkt Türk Telekom hatlarına)
    • R1, R2 (CAS) hatlara
    • SS7 şebekesine
    • SIP Extension\Trunk

            direkt olarak bağlanabilmektedir.

Adres : Nazmi Akbacı İş Merkezi No:244 Maslak/İstanbul/TÜRKİYE

Tel :  0 (212) 346 35 75  Faks : 0 (212) 346 35 70  E-Posta : destek@protim.com.tr 

Mitel - Ascom - Comsat - Aastra - Ericsson - Santral - Telefon - IP Phone - SIP Phone - PBX - IP Santral - UC -  Hemşire Çağrı - Wi-Fi Dect